Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Четвер, 19.10.2017, 10:19




Макарівський дошкільний 

навчальний заклад 

     "Барвінок"

Ви увійшли як Гість

Група "Гості"Вітаю Вас Гість


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Форма входу

Наша адреса
Категорії розділу
Перша молодша група "Полуничка [2]
ІІ молодша група «Дюймовочка» [1]
ІІ молодша група «Дзвіночки» [1]
Середня група «Веселка» [1]
Середня група «Капітошка» [1]
Старша група «Соняшник» [1]
Старша-логопедична група «Горобинка» [0]
І молодша група «Сонечко» [1]

Каталог файлів

Головна » Файли » Середня група «Веселка»

Веселка
05.02.2013, 11:58

Є група « Веселка» у нашім садку

Ніде не знайдете ви більше таку!

Тут казка живе, тут веселковий рай,

Тут сміху дитячого б'є водограй.

Тут Творчість гніздечко звиває своє,

Тут Логіка дітям уроки дає.

Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,

Щоб діти щасливо росли у садку.


 

Вихователь: Грицак Ніна Іванівна

Освіта середня-спеціальна

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст». Педагогічний стаж 27 років

 

Проблема над якою працює вихователь:

«Екологічне виховання засобами української етнопедагогіки».

Екологічне виховання засобами української етнопедагогіки.

 Актуальність проблеми екологічного виховання-безперечна. Спосіб життя наших предків у давнину забезпечував тісний зв'язок людини і природи. Нині цей зв'язок став драматичним та нажаль, не всі це усвідомлюють. Це не провина людей, а їхня біда. Бо не навчили їх розуміти нерозривність і взаємозалежність у природі, не прищепили змалечку елементарних навичок спілкування з усім живим, що оточує нас. А від рівня екологічного мислення людини значною мірою залежить, якою буде Земля через кілька десятиріч, чи залишиться її повітря, води, ліси, грунти чистими, придатними до життя, чи отруєні, забруднені нестимуть смерть у сьому живому. У зв’язку з цим виникає питання про перегляд підходу до проблем екологічного виховання, про пошук нових дієвих засобів формування екологічної культури.
 Відчуття краси, розуміння природи не приходить само собою, його треба виховувати з раннього дитинства, коли інтерес до навколишнього середовища особливо великий.
 Вже давно відомо: чим раніше посіємо ми в дитячу душу зерна розумного, доброго, тим рясніші будуть сходи, і чим дбайливіші плекатимемо їх, тим краще розвиватимуться і міцнітимуть ті почуття, які прагнемо закласти. Саме тому вже в дошкільному віці треба показати вихованцям, який привабливий світ оточує їх, скільки в ньому цікавого, корисного, що природа робить людей щедрішими і добрішими, сильними і чуйними, дарує радість і спокій. Але до того часу, поки дитина не відчуватиме себе частиною природи, особливо відповідальною за кожний її елемент, не відчує себе активною захисником навколишнього середовища, не навчиться з малечку звертатися до природи на «Ви», доти не буде позитивних результатів на терені екологічного виховання.
 Одним із найкращих засобів реалізації завдань екологічного виховання є українська етнопедагогіка.
 Засоби української етнопедагогіки надзвичайно різноманітні: це і рідна мова, і фольклор, народне декоративно-ужиткове прикладне мистецтво, ремесла і промисли, свята та обряди, народні символи, дитячі ігри та іграшки, народний календар, мудрі заповіді народної моралі і т.д.

 



 

 

Категорія: Середня група «Веселка» | Додав: Admin
Переглядів: 1074 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
1  
Щиро Вам дякуємо за вашу працю!!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Музичні вітання
Друзі сайту
Кошик
Ваш кошик порожній
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz