Головна | Реєстрація | Вхід | RSS П`ятниця, 15.12.2017, 05:36




Макарівський дошкільний 

навчальний заклад 

     "Барвінок"

Ви увійшли як Гість

Група "Гості"Вітаю Вас Гість


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Форма входу

Наша адреса
Категорії розділу
Перша молодша група "Полуничка [2]
ІІ молодша група «Дюймовочка» [1]
ІІ молодша група «Дзвіночки» [1]
Середня група «Веселка» [1]
Середня група «Капітошка» [1]
Старша група «Соняшник» [1]
Старша-логопедична група «Горобинка» [0]
І молодша група «Сонечко» [1]

Каталог файлів

Головна » Файли » Перша молодша група "Полуничка

Полуничка
05.02.2013, 11:52

Полуничка –чарівничка,

Кличе в гості нас вона

Це наша група так зовецься

Нам добре всім у ній живеться.

Ми у групі всі співаєм

Спритно бігаєм,стрибаєм,

Творим, дбаєм,пізнаєм,

Та розумним ростем.

І своє маленьке «я»

Розвиваємо сповна.

 

Проблема над якою працює вихователь:

«Організація роботи по забезпеченню сенсорного досвіду дітей

як необхідна умова формування пізнавальної активності».

 
 

Вихователь: Коваленко Алла Володимирівна

Освіта вища педагогічна

Педагогічний стаж 2 роки

 

      Дидактичний матеріал для сенсорного розвитку малят посідає чільне місце у розвивальному середовищі для дітей   раннього віку, адже провідна діяльність – предметно-маніпулятивна. Важливо мати в арсеналі посібників речі, зроблені з різних матеріалів: із дерева, пластику, шкіри, тканини, а також різної форми (куби, кулі, конуси, призми та ін.). Вихователі, дбаючи про це, добирають готові зразки і створюють різноманітні посібники, щоб вправляти своїх малих підопічних у розрізненні форм та кольорів предметів, у групуванні їх, а також в орієнтуванні у просторі, розвивати моторику рук тощо.

        Один із таких саморобних посібників – оригінальний дидактичний столик.  

     Перша зона: « Виклади доріжку »

                                

         Друга зона « Розклади »

                                

      Третя зона « Прокоти через ворітця»

                                                

Сенсорний розвиток дитини – це розвиток сприйняття і формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їхню форму, колір, величину, положення в просторі, а також запах, смак.
Сенсорний розвиток раннього віку має велике значення для повноцінного сприйняття навколишнього, необхідний для подальшого навчання та для різних видів праці. Пізнання починається з сприйняття предметів і явищ навколишнього світу. 
Зародження сенсорних здібностей починається в ранньому дитинстві саме цей вік найбільш сприятливий для удосконалення діяльності органів чуття, нагромадження уявлень про навколишній світ. Від нього залежить повноцінне сприйняття навколишнього необхідне для подальшого навчання та для різних видів діяльності.

Гра " Підбери за формою"

                              

Гра "Кольоровий килимок"

                         

 

                           

 
 
 
 
 
Я можу таємницю тобі відкрити: 
У мами , як у мотрійки, бувають діти.
 

Районне Методичне об'єднання 26.09.2014

 Тема: Інноваційна діяльність в роботі з дітьми дошкільного

віку.

Суть технології за В.О.Сухомлинським.

Заняття: Інтегроване заняття з використанням

твору Василя Сухомлинського "Цікаве зернятко"

 
 
        
                                                       
 

 

Категорія: Перша молодша група "Полуничка | Додав: Admin
Переглядів: 1312 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Музичні вітання
Друзі сайту
Кошик
Ваш кошик порожній
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz