Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Неділя, 22.07.2018, 19:06




Макарівський дошкільний 

навчальний заклад 

     "Барвінок"

Ви увійшли як Гість

Група "Гості"Вітаю Вас Гість


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45
Форма входу

Наша адреса

Прозорість та інформаційна відкритість закладу



Статут закладу освіти







 

Ліцензії на провадження освітньої діяльності

 



 

Структура та органи управління закладу освіти



 

Макарівський дошкільний навчальний заклад «Барвінок» забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий, психологічний і духовний розвиток , соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

Управління навчальним закладом носить державно-суспільний, демократичний характер і здійснюється через колегіальні органи:

педагогічну раду, раду дошкільного закладу, збори трудового колективу, батьківський комітет дошкільного закладу.



 

Умови прийому до закладу освіти



 

Прийом дітей в дошкільний навчальний заклад здійснюється відповідно до ст. 9, 14 Закону України «Про дошкільну освіту», п.п. 6, 7, 8, 9, 10 «Положення про дошкільний навчальний заклад» та основних положень, Статуту дошкільного закладу.

Прийом дітей до дошкільних навчальних закладів здійснює керівник на підставі:

- заяви батьків або особи, яка їх замінює;

- медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад;

- довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

- свідоцтва про народження дитини.

Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу, керівник зобов'язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність. (п. 7 Положення «Про дошкільний навчальний заклад»).

Питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень вирішується лікарсько-консультативною комісією, згідно наказу Міністерства охорони здоров'я України № 434 29.11.2002 та затвердженого цим наказом примірного «Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу».

Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати



 

У садочку надаються послуги уроків хореографії - 10грн/урок.



 

Кадровий склад педагогічного персоналу





 

Поливач Ганна Дмитрівна - завідуюча дитячим навчальним закладом

Хіміч Олена Анатоліївна - вихователь - методист

Палієнко Антоніна Володимирівна - практичний психолог

Луценко Ольга Олегівна - вчитель логопед

Бурка Майя Олексіївна - інструктор з фізичного виховання

Потапенко Лариса Миколаївна - вихователь

Мазепа Ганна Миколаївна - вихователь

Зарицька Олена Олександрівна - вихователь

Майстренко Любов Олександрівна - вихователь

Литвин Тетяна Олександрівна - вихователь

Коваленко Алла Василівна - вихователь

Грицак Ніна Іванівна - вихователь

Шевченко Юлія Василівна - вихователь

Освітні програми, що реалізуються в закладі
 

Освітні програми

Базовий компонент дошкільної освіти
 

Комплексні програми

Українське дошкілля. Програма розвитку дитини дошкільного віку.

Впевнений старт. Освітня програма для дітей старшого дошкільного віку.
 

Територя обслуговування, закріплена за закладом

Фактична кількість вихованців закладу
 

Кількість груп — 8

Кількість вихованців — 178
 

Мова освітнього закладу
 

В закладі дошкільної освіти мова освітнього процесу - українська

Наявність вакантних посад в закладі
 

Музичний керівник

Керівник гуртка
 

Матеріально- технічне забезпечення закладу

Результати моніторингу якості освіти

Річний звіт про діяльність закладу

Аналіз навчально- виховної роботи в ДНЗ «Барвінок» за 2016- 2017 навчальний рік.

 

Дошкільний навчальний заклад діє згідно з Конституцією України, Конвенцію «Про права дитини», Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічних норм», концепцією про дошкільне виховання, Статутом ДНЗ «Барвінок», «Колективною угодою між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом», Правилами внутрішнього розпорядку, Посадовими інструкціями, Інструктивно-методичним листом «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі».

ДНЗ «Барвінок» працював за Базовим компонентом дошкільної освіти та Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Впевнений старт» (старші групи).

У зв’язку з розвитком нового змісту дошкільної освіти, педагогічний колектив закладу свою діяльність направляв на реалізацію основних завдань:

- Створення психолого-педагогічних умов формування комунікативної компетенції вихованців в умовах дошкільного навчального закладу.

-Забезпечення дитині в сім’ї і дошкільному закладі оптимальних умов для повноцінного фізичного розвитку.

-Поглиблення взаємодії з сім’ями вихованців для успішного розв’язання завдань з патріотичного виховання, формування духовних цінностей особистості.

-Створення умов для розвитку творчих здібностей та соціалізації дітей.

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, були сплановані та проведені протягом року різні форми методичної роботи.

  • педагогічні ради відзначались актуальністю, науковістю, та доцільністю тематики, інноваційними підходами до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів.

Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів була участь у проведенні семінарів,майстер класів, круглих столів з обміну досвідом: круглий стіл: «Пошук нестандартних підходів до організації процесу навчання дітей за методикою Л.В.Шелестової» (жовтень 2016р.); майстер клас «Впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі» (жовтень 2016р.); теоретично- практичний семінар «Сучасні форми співпраці з батьками»,педагогічний консиліум: «Вчимося читати, і все будемо знати»,семінар- практикум «Рекомендації вихователям щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять».

Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів різних видів діяльності дітей. Протягом 2016/20167н.р. на належному методичному рівні були проведені такі заняття та майстер класи:

-Майстер клас: «Екологічне виховання як засіб розвитку комунікативно-мовленнєвих навичок у дошкільників»,середня група «Соняшник»(листопад 2016),

- Інтегроване заняття «Чарівна скринька», «Мамина світлиця» ,середня група «Дзвіночок»(жовтень 2016,березень 2017),

-Інтегроване заняття «Подорож на повітряній кульці» (пісочна терапія),молодша група «Сонечко»(квітень 2017),

-Інтегроване заняття «До бабусі на гостини»,молодша група «Бджілка»(травень 2017)

Для перевірки якісної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» були проведенні такі тематичні вивчення:

  • Стан роботи з дітьми з екологічного виховання,
  • Стан впровадження інноваційних технологій як засобу оптимізації фізкультурно-оздоровчої роботи ДНЗ і родини,
  • Соціально-психологічна та емоційно- вольова готовність старших дошкільників до навчання в школі,
  • Формування навичок самообслуговування у дітей раннього віку під час режимних моментів,

-Стан роботи з розвитку комунікативно- мовленнєвих навичок. У групах старшого дошкільного віку, порівняно з попереднім навчальним роком, підвищився рівень засвоєння програмного матеріалу з розвитку мовлення, з правового виховання, покращився стан фізкультурно-оздоровчої роботи. Діти здатні до розумової діяльності, організовані, уміють зосередитись, старанно виконувати завдання.

В усіх вікових групах організована навчально-пізнавальна діяльність відповідно до програмових завдань. Педагоги, через різні види занять заохочували дошкільнят до критичного мислення, творчості, винахідливості, оцінювали конкретні досягнення дітей .

Упродовж 2014-2017 рр.проводиться цілеспрямована робота з реалізації дослідницько-експериментальної роботи «Створення психолого- педагогічних умов формування комунікативної компетенції вихованців в умовах ДНЗ»

Садок продовжує працювати за методикою Л.Шелестової «Розвивальне читання».

Працюючи за методикою Л. Шелестової ,на протязі року у ДНЗ проводились такі форми роботи з педагогами:

-круглий стіл з обміну досвідом «Пошук нестандартних підходів до організації процесу навчання дітей за методикою Л.Шелестової ,

-майстер класи «Розвиваючі та дидактичні ігри в роботі за методикою Л.Шелестової,

-педагогічний консиліум «Вчимося читати і все будемо знати»,

Робота з батьками:

-батьківські збори (Перше знайомство з підручником Л.Шелестової «Розвивальне читання» (вересень 2016),

-батьківській клуб «Розвивай,навчай,читай»,

-консультаційний пункт «Вчимося читати» .
У дитячому закладі в березні 2017 року було проведено методичне об’єднання для вихователів району: «Розвивальне читання для дошкільнят за методикою Л.Шелестової». Захід був проведений змістовно, на належному методичному рівні.

Педагогічний колектив у минулому навчальному році працював активно, з творчим натхненням, виконував поставлені завдання відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Адміністрація дошкільного закладу продовжує роботу над створенням методичного простору. Методична робота, а саме: консультації, семінари, ділові ігри, колективні перегляди, сприяли розвитку творчості, ініціативи та були спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.

 

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки вихователів були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, підписані періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Дошкільний навчальний заклад», «Скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Медична сестра дошкільного закладу».. Протягом року покращилась науково-методична база методичного кабінету. Кабінет поповнився конспектами з розвитку мовлення, з валеології, розробками нових занять з розвивального читання за методикою Л.Шелестової тощо. Зібрані та систематизовані нормативно-правові документи щодо діяльності ДНЗ.

В усіх вікових групах та у інструктора з фізичної підготовки зібраний та систематизований матеріал з питань формування здорового способу життя дітей та їх батьків . У дитячих приймальнях облаштовані куточки для батьків, де розміщений інформаційний матеріал.

В минулому 2016/2017н.р. освітній процес носив науково-методичний та пошуковий характер. Відповідно до нормативних вимог велась вся ділова документація вихователів, музичного керівника, практичного психолога, вихователя-методиста, завідувача.

В кожній віковій групі створена база щодо оснащення педагогічного процесу та розвивального середовища: є куточки з народознавства, підібрана методична та дитяча література, сучасні наочні матеріали, іграшки тощо. Згідно з планом роботи проводяться тематичні заняття, свята, розваги,конкурси,тематичні тижні:

-конкурс дитячого малюнка :«Ми-діти твої,Україно!»(вересень), «Святковий подарунок для мами та бабусі» (березень),

-спортивні розваги та свята: «Королівство чарівних м’ячів»(вересень), «Сюрпризіада» (жовтень), «Стежинами здоров’я» (листопад), «Виховуємо здорову дитину» (грудень), «Сильні,спритні і сміливі» (січень), «Весну зустрічаємо стрибаємо і граємо» (квітень), «Подорож із сонячним промінчиком» (травень),

-тижні безпеки «Увага!Діти на дорозі!» (жовтень), «Бережи себе,дитино!» (листопад), «Гармонія руху»,тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності (січень), «З вогнем не жартуй !» (квітень),

-свята: «Осінь в гості завітала» (жовтень), «Ой , весела в нас зима» (грудень),

«Весна прийшла,радість принесла» (березень), «Великодня писанка» (травень), «Прощавай садок дитячий!» (травень).

Безпека життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці в закладах освіти» адміністрація спільно з профспілковим комітетом працюють над впровадженням державної політики в галузі охорони праці. Весь навчально-виховний процес здійснюється відповідно до Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей дошкільного віку. Контроль за необхідними і безпечними умовами праці – триступеневий, за участю завідувача, відповідальних осіб, комісії з охорони праці і батьківського комітету. Таким чином, контроль з охорони праці та безпеки діяльності в ДНЗ в 2016/2017 н.р. мав комплексний характер і вчасно реалізовувався адміністрацією.

Постійно проводилась робота щодо запобіганню всім видам дитячого травматизму.

У ДНЗ сплановані та проводяться заходи з питань охорони життя і здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму. Матеріали заходів: бесіди, сценарії ігор, конкурсів, малюнки тощо – зберігаються у вихователів та вихователя – методиста. В методичному кабінеті підібраний матеріал для роботи з дітьми, батьками, педагогами.

Питання охорони життя та здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму систематично заслуховуються на педагогічних заходах, нарадах колективу, групових та загальних батьківських зборах, проводиться індивідуальний інструктаж батьків, бесіди, консультації, оформлені інформаційні матеріали в батьківських куточках. Завідувачем були видані усі відповідні накази, з якими ознайомлені всі працівники ДНЗ під підпис.

З метою запобігання травматизму в групах один день на тиждень проводилася різноманітна робота з охорони життєдіяльності вихованців ДНЗ. Діти старших груп отримували елементарні навички та знання про норми поведінки у надзвичайних ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі всіх вікових груп в своїй роботі багато уваги приділяли вивченню правил електробезпеки, пожежної безпеки, безпеки на дорозі, поведінки з незнайомими людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус, ожеледь, повінь, тощо).

  • систематична і послідовна робота з БЖД сприяла якісному проведенню Тижнів безпеки, де мали місце цікаві і дієві форми роботи з дітьми, батьками, співробітниками, щодо різних розділів безпеки життєдіяльності. Вихователі всіх груп мали змогу проаналізувати знання та навички дітей під час проведення підсумкових занять, бесід.

Але необхідно більше уваги приділяти виготовленню та розробці дидактичних ігор, різноманітних атрибутів до сюжетно-рольових ігор з безпеки життєдіяльності та використанню нетрадиційних форм роботи з даного питання. Бажано запрошувати фахівців під час проведення Тижнів безпеки в ДНЗ.

 

Фізкультурно-оздоровча робота

Дошкільний заклад у 2016/2017 навчальному році особливу увагу приділяв зміцненню фізичного здоров’я дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначалась тим, що поєднувалось тривала комплексна та інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного життя дошкільників.

Дітей оточують кваліфіковані педагоги, практичний психолог, медичні працівники, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, здійснюють контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я, вирішують питання щодо системи заходів по оздоровленню дошкільників.

В наявності фізкультурна зала, яка оснащена необхідним спортивним інвентарем.

Аналізуючи результати фізкультурно-оздоровчої роботи можна зробити висновок, що систематична робота з охорони життя та здоров’я дітей, формування основ здорового способу життя, шляхом збагачення спектру оздоровчих заходів та підвищенню рухової активності дітей була ефективною. В ДНЗ створені належні умови для фізичного виховання дошкільників.

Протягом року педагоги вдало використовували методи, прийоми, способи організації дітей під час проведення фізкультурних занять, різноманітних спортивних заходів.

У закладі значна увага приділялась проведенню загартовуючих та оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика, заняття, спортивні розваги, свята, Тижні здоров’я, гімнастика пробудження, фізкультхвилинки та фізкультурні паузи під час занять. В листопаді 2016 року була проведена педагогічна рада «Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільників згідно вимог Базового компонента», де розглядались питання щодо збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, питання мотивації здорового способу життя, та всебічний розвиток дітей засобами фізкультури.

Для підвищення професійної майстерності педагогів щодо формування у дітей здорового способу життя, були проведені такі методичні заходи: майстер клас «Впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі як засіб взаємодії з родинами вихованців» (жовтень), консультації для педагогів «Правила організації загартування- запорука здоров’я дитини» (листопад), «Фізичне виховання в сучасних умовах- нестандартний підхід» (грудень), «Що таке година здоров’я» (квітень), «Формування у дошкільників усвідомленого ставлення до власного здоров’я» (травень).

Наступність ДНЗ та початкової школи

Педагогічним колективом у 2016/2017 н.р. проводилась планомірна робота з підготовки дітей до навчання в школі та щодо вдосконалення змісту, форм і методів роботи з дітьми 6-го року життя .

Протягом 2016/2017 н.р. продовжувалась співпраця педагогів ДНЗ та вчителів початкових класів гімназії.

Було організовано спільне засідання педради, день відкритих дверей, дискусії, взаємне ознайомлення з навчальними програмами, консультування.

Узагальнені висновки щодо здобутків, труднощів, недоліків у роботі ДНЗ у 2016/2017 н.р.

В ході виконання річного плану ДНЗ в 2016/2017 н.р. були досягнуті поставлені завдання.

Проте в організації освітньо-виховного процесу залишаються нерозв'язаними такі питання:

  • залишається проблема створення особистісного розвивального середовища - куточки гарного настрою, психологічного розвантаження, тиші;
  • вдосконалення контролю за станом розвитку зв'язного мовлення дошкільників (комунікативного) ( усі вікові групи);
  • слабким залишається розвиток дрібної моторики рук дітей раннього віку (розвивати її допоможе водяна та пісочна терапія);
  • недостатня робота щодо виявлення і розвитку спортивних здібностей дітей, оздоровленню кожної дитини, відповідно її індивідуальних особливостей. .

Пріоритетні завдання на 2017/2018 навчальний рік.

Відповідно до досягнень, виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою у 2017/2018 навчальному році такі завдання:

  1. Використання інноваційних технологій в розвитку креативних здібностей дошкільників в різних видах діяльності.
  2. Ефективне впровадженн інноваційних технологій як засобу оптимізації спільної фізкультурно- оздоровчої роботи ДНЗ і родин.
  3. Використання ІКТ у навчально- виховній роботі з дітьми дошкільного віку.
  4. Створення психолого- педагогічних умов формування комунікативної компетенції вихованців в умовах дошкільного навчального закладу.

5. Поглиблення взаємодії з сім’ями вихованців для успішного розв’язання завдань з патріотичного виховання,формування духовних цінностей особистості.

 

Умови доступності закладу для дітей з особливими потребами
 

В закладі функціонує логопедичніий кабінет для дітей з особливими освітніми потребами

( що потребують корекції мовленнєвого розвитку)


 

Вчитель-логопед – Луценко Ольга Олегівна

 

Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
 




 


 

Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Музичні вітання
Архів записів
Друзі сайту
Кошик
Ваш кошик порожній
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz